çinareyle koca bir gün.

herkese slm ben 22 yaşında 170 boyunda mavi gözlü karizmatik bir gencim.geçen sene bodrumdaydım ve ev kiralamıştım tabi sağdan soldan bir çok kız getirip sikmiştim ama bu farklı.liseli bir azeri kızla tanışmıştım adı çinare bir kaç kez buluştuktan sonra onu eve davet etmiştim.sabah saat 11 de motorsikletle onu aldım ve direk eve geldik.içeri girdik ve votka sevdiyini bildiyim için hemen votkaları getirdim neyse içtik ve sohbet derken çinarenin dudaklarından öpmeye başladım azeriler çok iyi sex yaparlar dedim sende öylemisin dedim gülümsedi bunu çırılçıplak soyarak göyüslerini yalamaya başladım çinare 18 yaşında 168 boyunda 63 kg ağırlığında esmer taş gibi bir yavruydu.neyse bende soyundum ve yarrağımı çinarenin ağzına verdim deli gibi somuruyordu ama acemiydi:)elimi ammına attım sulanmıştı çinareyi altıma aldım ve bacaklarını iki yana açtım iyice ve yarrağımı ammına dayadım çinare altımda hem inliyor hem titriyorduyarrağımı amm deliyine bastırdım ve girdim çinare beni geri iteliyordu ama ben ağırlığımı verdim ve taşaklarıma kadar ammına gömmüştüm az sonra çinare alışmış ve bacaklarını sırtıma dolayıp dahada bir içine çekiyordu yaklaşık 15 dakika durmadan pompaladıktan sonra ammının derinliklerine beraber sarsılarak boşaldık.ama ben gerçekten çok azmıştım ve sikimi çıkarmadan tekrar kalkmıştı çinareyi ters çevirdim ve köpek sikiş pozisyonunda ammına kökledim harikaydı daracık ve sicacıktı ateş gibiydi, ammının içi çinarede zevke gelmiş kendini bana bastrıyordu eve tamm kilitlenmiş harika bir sikişti o bana bastırıyor bende pompalıyordum fazla dayanamadım hemen belinden kavrayarak kendime çektim ve ammmının derinliklerinde patladım evet tam patlayıştı çünkü çinared öyle bir bağırmı ve kendini kasmıştı ki tarif edilemez bir zevlkle boşaldık.daha sonra akşama kaar deyişik şekilde siktim.sonra …antakya ve çevresinde yaşayan hatunlar sizide mutlu ederim ekleyin.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

sexin doruğunda bi gün

Selam,ben bursadan mehmet 17 yasında ve hız tanımaz abaza bi aktifim. Neyse anlatacagım olay gecen sene basımdan gecti. Hez zamanki gibi yine sabah kalkıp okula gitmiştim ama o gun biraz erken gitmişim derken bari zil çalana kadar tuvalete gideyim dedim. Içeri girdigimde emre yi iceride gördüm Emre bizim lisenin en sexy götü dolgun cocuklarından biriydi ben o gune kadar cocugun sınır tanımaz bi pasif olduguu bilmiyodum yoksa arkasını asla o güne kadar boş bırakmazdım. Içeriye girdigimde emre benimle konusmaya basladı ve bi kac dakika öyle havadan sudan konustuk. Derken ben pisuvarlara dogru yaklastıgımda bu capkın bi gözle bana baktı ve ben işemeye başladıgımda bu da yanıma gelip işemeye başladı. Ama işerken de Acıbadem escort bi yandan benim ufaklıga bakmaya calısıyodu. Bende hem dalgasına hem de cocugu sevdigimden dolayı “cok merak ettin galiba “diye sordum. Emre olayı geciştirmeye kalkışınca cocugun gay olmadıgını düşünerek tuvaletten çıktım e sınıfa gittim. Hemen aramdan emrede sınıfa girdi ve o sırada aklına geldigini belirterek benden kendisini aksam evlerinin bos oldugunu ve benim onu cografya calıstırmamı istedi. Bende hem coğrafyamın iyi oldugundan hemde ermeyi evlerinde tavlayabileceğim düşüncesiyle “seve seve emreciğim” diyerek kabul ettim. Akşam okulun kapısının önünde onu bekledim ve bi kac dakika sonra emrede yanıma geldi. Evlerine gittik. Emre benden giysilerini değiştirmek için müsaade istedi. Salonun karşısındaki odasına geçti ve üzerine bi body ve altına da bi tayt giyerek yanıma geldi. adana escort Zaten sarısın olan emre bi giysiler içinde iice sexy olmustu ve dolgun götü iice ortaya çıkmıştı. Elindeki kitabı masanın üzerine koydu ve hemen yanımdaki sandalyeyi çekerek yanıma oturdu. Bu arada onu gördüğümden dolayı kazık gibi olmuş sikim emreninde dikkatini çekmiş olacak ki ha bire bakıp duruyordu. Bende cok merak ediyosun heralde dedim. O da bu sözum üzerine zaten cografyayı bahane etmiş oldugunu asıl amacının sikimi içine almak ve emmek oldugunu söyledi. Bende emrenin ibneliğinden emin olduktan sonra okul pantolonumun düğmesini ve fermuarını açtıktan sonra ermeye gelip yalamasını söyledim benim ufaklıkta zaten cok uzun degildi ama kalındı. Bunun üzerine emre hemen sikime atlayarak somurmaya basladı. üç gündür bosalamadıgım için hemen azgına bosaldım adapazarı escort ve emre açmıs gibi hepsini yalayıp yuttu. Ve bi kısmını sikimin üstünde tuttu. Ben artık emrenin bu işi daha önce yaptıgından emin olmustum. Derken altındaki taytı ellerimle sıyırıp kılları alınmıs götünü ortaya çıkardım ve dilimle bi süre yaladım bu arada benim ufaklıkta okşanmak istiyodu. Emre bunun üstüne benimkini tekrar kaldırark sokacak pozisyona getirdi. Dil darbelerimden sonra iyice genişleyen emrenin götünü biraz zorladıktan sonra sikimin başı girdi ama emre ağlıyarak cok acıyo diye bağırıyodu. Ben ermeye sus kahpe dedim ve istedin siyerek götünü iice sorladım ve benimkinin tamamı içine girdi. Emrenin içinde 15 20 dk gittikten sonra boşalıyorum deyince götünü hemen öne cekti ve benimkini azgına aldı azgında üç bes gel gitten sonra ikinciye bosaldım. O öğlen emrenin içine tam 4 kez boşaldıktan sonra akşama emre annesinin ve babasının eve gelmek üzere olduklarını söyledi ve bende çıplak halde emrenin yatagından kalktıktan sonra apar topar üstümü giyindim ve emreyle öpüştükten sonra evleinden çıktım. O sene boyunca emre her sınavdan once beni evlerine cagırdı ve defalrca emrelerde seviştik(bazende sabahlara kadar) şu anda hiç bi sevgilim yok ve sikim göt sevgisinden dolayı iyice kaşınmaya basladı. Gönderen: lisesi

lisede bi gun

Lisede bi gün aslında ona hiç o gözle bakmamıştım o güne kadar.ama o gün çok azgın bir günüme denk gelmişti.sınıfta sadece o ve ben vardık.tenefüs olduğu için sınıf boştu.ilk defa o gün vücuduna şöyle alıcı gözüyle bir baktım ve çok seksi buldum.bunu da ona söyledim. bir sıraya oturduk ve elimi alım bacaklarının arasına götürdü.külodu yoktu ve haifif tüylü amına sokmuştu elimi.nasıl beğendin mi dedi.bayıldım dedim.öpüşmeye başladık.ben dayanamayıp gömleğini çıkarmaya başladım.sütyeninin altındaki göğüslerini tutup okşadım.göğüs uçlarını dilimle yalamaya ve emmeye başladım.hoşuna gitmişti. yavaşça sıranın birisine yatırdım.bu arada eteğini de çıkarttım.seni sikicem dila dedim.panikledi ve olmaz dedi.bakire olduğunu söyledi ama isterse götünü sikebileceğimi söyledi.hiç yoktan iyidir deyip ters çevirdim.bedeni çok güzel ve bembeyazdı.kalçalarını avuçlayıp yarrağımı götüne sokmaya çalıştım.kanırta kanırta da olsa içine aldı sikimi neyse. ikimiz de inliyorduk.o inlememize yakından geçen bir başka arkadaş sınıfa girdi.sesizce onun da dilayı sikebileceğini söyledim.boxerını indirip bir anda benim dölü bitmiş sikimin yerine kendisininkini soktu.dila rahatsız olmuştu bundan.halbuki başna geleceklerden habersizdi.arkadaş kalçalarını sikerken benim aklım fikrim dilanın hafif tüylü amındaydı.arkadaş işini bitirdikten sonra dilayı iki kolundan tuttu ve sıraya bu sefer amı bize bakacak şekilde yatırdı. bacaklarının arasında suyu akan benim yarrak da en dik pozisyondaydı.tüm itirazlarına rağmen bacaklarının arasında suyu akan amını yavaş yavaş sikmeye başladım.o ne zevkti.önce istemeye istemeye razı olmuştu dila.artık ne zaman istersek sikicez seni kaltak ona göre diyordum.kan akmaya başladığını görünce işte dedim işin bitti. bunun üzerine arkadaş hadi sıra bende dedi.gel dedim sen de faydalan bundan.bu sefer arkadaş kalın sikiyle dilayı perişa etmeye başladı.dila zevkten inliyordu tabii arkadaş da.sonra dilayı sıradan kaldırdım ve bu sefer ben de bembeyaz kalçalarını sikmeye başladım.ben arkadan arkadaş önden sikiyoduk dilayı. üçümüz de inliyoduk zevkten en çok da dila.hoşuna gidiyor mu kaltak diye sorduğumda daha da içeri soksanıza diye bağırdı bize.bu arada arkadaşımın vücudu da beni tahrik etmişti.kalan dölümü de ona sakladım ve dilanın kalçalarından ayrıldım.arkadaşın götünü sikmeye başladım.şaşırmıştı. ne yapıyosun ulan dedi.sen işine devam et dedim.sonra da sen beni sikersin.bu arada o da zevk almaya başlamıştı sikmemden.dölümün içine aktığını hissediyordum.dilayı bırakmıştı arkadaş.duvara dayanmış kendisini sikmeme yardımcı oluyordu.sonra sıra ona geldi.o da beni bir sıraya yatırıp sikmeye başladı. zorlanıyorduk kendi götlerimizi sikerken ama zevkine değiyordu.en sonunda bunu her hafta tekrarlamaya karar verip işimizi bitirdik.ben bazen arkadaştan gizli dilayle başka erkeklerle de sikişiyorum.çooook zevkli oluyor…

artık her gün

Küçülüğümden beri kuzemini beni öpüp dıururdu.bir gün onların yazlığına gitmiştik sabah denizde biraz elledi.akşam annemler yürüyüşe çıkmıştı bizde evde yalnız kalmıştık ben kısa bir etekle koltukta uzanıyordum daha sonra o sana masaj yapayım mı dedi ben olur dedim.sırtımdan başlayarak aşaşğıya doğru indi bacaklarımı okşadı daha sonra göt deliğimi parmakladı ben tepki vermeyince sürmeye başladı bana yapalım mı die sordu bende ok dedim önce amımı yaladı sonra amıma soktu çokm acımıştı ama çok güzeldi bunu er karşılaştığımızda yapıyoruz
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

istanbul rus escort
Adalar escort
Mecidiyeköy escort

komsunumun karisini her gun sikiyorum

oh canim komsum cok tatli cok tatli ami gotu var her gun saatlerce sikiyorum evli oldugundan cok hosuma gidiyor kocasindan alamadigi zevki benden aliyor bende onun amini gotunu yaliya yaliya saatlerce sikiyorum sikimde buyuk oldugundan dolayi cok zevk aliyor sikilmek istiyen evli bayanlar bekarlardan hoslanmiyorum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

kızkardeşimi düğünden bir gün önce siktik.

Kızkardeşimi Düğünden bir gün önce siktik. Hatırlarsanız bir hafta önce “Düğünden bir hafta önce kardeşimi siktim” başlığı ile yazı yazmıştım. Kız kardeşim ben onu siktikten sonra kendisini bunca senedir neden bana siktirmediği için kendisine kızıp duruyordu. O gün bana; “Abi lütfen düğünden önce beni iki kişi sikin, bunu bir daha yapamam. Lütfennnn” diye yalvarmıştı. Gün gelip çatmıştı. Geçtiğimiz Cuma günü bu işi ayarlamak için her dakika konuşuyorduk. Bizim geleneklerimizde gelin bir gün önceden birinci derecede yakınlarının evlerini gezer helallik alırdı. Bizde bunu fırsat bilip arkadaşım Hakan’ın evine gidecektik. Hakana bu gün sana uğrayacağız ama sürpriz olsun dedim. Kız kardeşim mini eteğini, üzerine sırt ve göğüs dekolteli tşörtünü giymiş kapıda; “Hadi abi bütün sülaleyi dolaşacağız acele edelim” dedi. “Tamam canım kardeşim geliyorum” dedim. Dışarıya çıkmamızla arabaya binmemiz bir dakika sürdü. Önce bir iki akrabaya gidip sonra arada sikişmek daha az dikkat çeker diye düşündük. İki dayımın evleri bir birine yakındı onlara gittik, helalleştik ve “Daha gidecek çok yer var malum sülale geniş biz müsade isteyelim” diyerek küçük dayımlardanda çıktık. Hızlı bir şekilde hakan’ın evine gittik. Hakan kız arkadaşı olmayan biraz çirkince bir arkadaştı. Başına neler geleceğini bilmiyordu. Kapıyı çaldığımızda Hakan hemen kapıyı açtı.. “Aaaa kardeş hayırdır düğün öncesi ne geziyorsunuz” dedi. “Olum kapıdamı konuşacağız bunları geziyoz” işte dedim. “Pardon yaa kusura bakma eşşeklik işte” dedi. İçeriye geçtik ben çok sıkıştım diyerek tuvalete gittim. Biraz fazlaca kaldım tuvalette. İstiyordumki Gamze ben çıkıncaya kadar Hakanı azdırsın. Tuvaletten çıktığımda hemen salona geçmedim biraz aradan baktım ne yapıyorlar diye. Kardeşim koltuğa iyice gömülmüş zaten kısacık eteği iyice sıyrılmıştı. Hakan ise karşısında eriyordu. Kardeşim başka yerlere bakarak sırf konuşmuş olmak için konuşuyordu. Hakan ise kardeşimin en gizemliyerlerini keşfederken ne dediğini bilmeden geyik yapıyordu. İçeriye geçtim. “Hakan bira varmı” dedim. “Yok kardeş valla” dedi. “Dur ozaman ben bira alıp geleyim” dedim. Hakan “Yahu olmaz ben alırım” desede hayır dedim ben çıktım. Hemen evin yakınındaki büfeden biraları aldım sessizce içeriye süzüldüm. Kardeşim Hakanı etkilemek için her yola başvurmuş olmalıki en son kozunu sunuyor kendisine masaj yaptırıyordu. Hakan çekyatın üzerinde yatan Gamzenin boyun ve omuzlarını sıkarken bir yandanda “İyimi? Burasımı ağrıyor” gibi sorular soruyordu. Gamze ise “Valla eline sağlık Hakan abi süpersin lütfen devam et, yorgunluktan her yerim dökülüyor” dedi. Hakan “Yahu Necati gelirse yanlış anlar çok üzülürüm” dedi. Gamze rahat bir şekilde; “Canım ben ona o kadar söyledim bu işeri bana yaptırmayın şurda iki gün sonra gelin olacağım dinlenmem lazım diye ama nerdeeee” dedi. Hakan artık beline doğru inmiş kırk yıllık masör gibi avcunun içi ile ovuyor, yoğuruyor tık tıklıyordu. Gamze “Hakan abi bacaklarımda çok ağrıyor onlarıda ovarmısın” dedi. Hakan hiç tereddüt etmeden bacaklarının alt kısmından başlayarak ovmaya başladı. Zaman zaman “Neresi ağrıyor? Buramı” filan diyor Gamze ise her seferinde “biraz daha yukarısı” diyordu. Hakan artık mini eteğin üzerine kadar gelmişti. Eteğin üzerinden ovarken etek iyice yukarıya sıyrılıyor ve Hakan özellikle eliyle eteği yukarıya sıyırırcasına ovuyordu. Nihayet elini eteğin altına atmaya başladı ve “Burası ağrıyormu” dedi Gamze “Evet Hakan abi en fazla oralar ağrıyor kıçımın üstüne oturamıyorum lütfen oraları ov.. Çok güzel yapıyorsun.” Diyordu. Hakan artık ellemekle yetinmiyor, okşuyor ve görmek için elinin tersiyle eteği yukarıya sıyırıyordu. Elini yukarıya en üst noktaya götürdüğünde Gamzenin kilot giymediğini gördü. Artık iki eliyle götünün bir yanağını bir yana diğer yanağını öbür yana açıyor ve göt deliğini görüyor, geriye yaslanarak amına bakıyordu. Gamze bacaklarını iyice aralayarak “Hakan abi çok hünerlisin valla anadan doğmuş gibi oldum, lütfen devam et” dedi Hakan artık mesajı almıştı artık baş parmaklarıyla götünün deliğini okşuyor arasıra bir eliyle delikten amına doğru uzatıyor ve amcığını elliyordu. Gamze “Hakan abi bir dakika” diyerek kalktı ve kapıya geldi, bana aliyle “şşşşşttt biraz bekle” Sonra tekrar yattı ve “Kapıyı kilitledim ne olur ne olmaz abim gelirse, nede olsa sen onun en yakın arkadaşısın, yanlış anlamasın” dedi. Hakan “Bencede valla yüzüne bakama” dedi. Sonra Gamze yine yattı. Hakan adeta işaret bekliyordu. Bunu anlayan Gamze “Hakan abi devam etsene” dedi. Hakan “ne yapayım” dedi. Gamze “mesela Popomun üstüne otur ve omuzlarımı tut” dedi. Hakan hemen söyleneni yaptı ve götünün üstüne oturdu. Eliyle Gamzenin omuzlarını tutuyordu. Gamze “Valla ne iyi ettikte buraya geldik acaip dinlendim” dedi. Hakan bir yandan omuzunu tutarken diğeryandan kalkmış yarrağını Gamzenin kıcının arasına sürtüyordu. Gamzede az sürtük değil resmen domalıp adeta “Sik beni” diyordu. Omuzlardan bele belden kalçaya ve nihayet yeniden göte geldi hakan ve götünü avuçladı. Gamze birden “Hakan abi birazda ben sana yapayım senin kadar usta değilim ama” dedi. Hakan “Benim bir yerim ağrımıyorki” dedi Gamze olsun ben borçlu gezmeyi sevmem dedi ve Hakanı ittirerek sırt üstü düşürdü. Sonra dizine oturarak göğsünü yoğurmaya başladı. Ordan boynuna uzandı. Ama sanki yetişemiyormuş gibi biraz daha yukarıya çıktı. Zaten küçücük eteğinin bir yerini sakladığıda yoktu. Gamze Hakanın dizinden kalkıp sikinin yenkınına oturunca dizinin üstünün olduğu gibi ıslandığını gördüm. Müthiş bir zevkti bu Ben bu arada sikimi çıkardım sıvazlıyor, bir yandanda Hakanın mamazlığına kızıyordum. “Oğlum siksene hatun nerdeyse sana tecavüz edecek.” Neyse Gamze tam sikinin üstüne oturdu Hakanın ve alnını iki yana başparmağı ile ovuyor bir yandanda. “Nasıl rahatlıyormusun Hakan abi” diyordu. Hakan ise sırf cevap vermek için kısık bir sesle “Evet” diyebiliyordu. Sonra Gamze aşağıya doğru oturarak Hakanın göbeğini ovmaya başladı. “Hakan abi seninde baçakların ağrıyormu” “Evet Gamze çok ağrıyor” Gamze baçaklarının aşağısından yukarıya doğru hemen çıktı. O Hakan kadar sabırlı değildi. Hemen hakanın zaten dim dik olan yarrağını kavradı. İkiside hiçbir şey söylemiyor hatta Hakan gözlerini yumuyordu. Gamze bundan cesaret alarak fermuarı açtı ve Hakanın Yarrağını dışarıya çıkardı. Sanki ilk kez görüyor gibi. “Aaaaaa ben yarın gece bundanmı yiyeceğim Hakan abi” diyordu. Hakan “Evet ondan yiyeceksin.. Sen daha önce hiç yemedinmi?” diye soruyordu. Gamze “Yok Hakan abi nerden yiyeyimki. Şimdi seninkini yiye bilirmiyim Hakan abi” dedi. Hakan “Ama gamze Necati…” derken tokadı yedi Gamzeden. “Ulan orospu çocuğu sabahtan beri uğraşıyorum şimdiye kadar başkası olsaydı ikinci çocuğa hamile bırakırdı beni.” Diyerek yarrağını ağzına aldı. Hakan ne olduğunu anlayamadan kendisini Zevk dalgalarına bıraktı. Gamze adeta yarağı bir bebeğin bibronu amdiği gibi cappur cuppur emiyor yalıyordu. Hakan “Geliyorum Gamze çekillllll.” Dediğinde Gamze ağzından çıkardığı yarrağın ucu ağzına gelecek şekilde tutmaya başladı. Hakannın yarrak damarları her şişişinde Gamzenin ağzına doğru bir beyaz ok gidiyordu. Nihayet yarrağın kerkinmeleri bitti. Ve Gamze olabildiğince mutlu şakilde “Şimdi bir erkek daha olsaydı keşke” dedi. Hakan “Ne o doymadınmı yoksa” dedi Gamze “Valla tadı damağımda kaldı, kahvaltıda yapmamıştım. Bir posta daha içsem bayağı doyacağım.” dedi Artık Gamze eliyle yeniden hareketlendirmek için elliyor öpüyordu. İyice sertleşince doğruldu ve üstüne yavaş yavaş oturdu. Hakan adeta kölesi olmuştu Gamzenin. Gamze “Ohhhhhhh erkeğim benim sikicim.. her zaman böyle sik beni” diyerek onu azdırıyordu. Artık ortaya çıkma zamanı geldi diye düşündüm.Planımı yaptım ve gürültüyle içeriye girdim. “Vay kaltak vaaaaaayy” benim en yakın arkadaşımla sikişirsin haaaaaa Hemde düğününden bir gün önce, orospu bir gün daha sabredemedinmi” dedim ikiside kalkıp önlerini elleriyle kapatarak duruyorlardı. Gamze abi ne olur kimseye söyleme, Hakan Abinin suçu yok ben masaj yaptırırken çok tahrik oldum ondan oldu” dedi. “Sus sen kaltak seni sikicem zaeten önce şu Hakanı halletmem lazım” dedim. Gamze “Abi siktinde sikmemi dedim lütfen germe ortamı gel sende sik. Bak yarın elin yabancısı sikecek, hiç gözümün yaşına bakmadan” dedi. “Valla sende doğru söylüyorsun haydi bakalım o zaman sana bekarlığa veda partisi vermiş olalım” dedim. İkisininde yüz ifadesi değişti. Ama Hakan halen kıpırtdamıyordu. Yavaşça yanlarına gelerek Gamzenin önünde durdum ve “Haydi sürtük bir saksafon solo yap bakalım” dedim. Gamze “Hımmmmm emredersin abiciğim” dedi ve yarağımı bir çırpıda çıkardı. Öyle bir emiyorduki sanki hiç görmemiş gibiydi. İçerde bir posta attığımdan asla boşalacak gibi değildim. Gamzeye “dön bakalım götünü” dedim Gamze “Abi beni götümdenmi sikeceksin” dedi. “Kızım bura iki erkek var.. İki deliğnde mecburen sikilecek” dedim “Evet haklısın abi” diyerek domaldı gamze. Göt deliğine yarrağımı sürtmeye başladım. Gamze ise Hakanın yarrağını bir iştahla yalamaya başlamıştı. Gamzenin göt deliği o kadar küçüktüki hiç girecek gibi durmuyordu. Biraz yüklenince Önce Hakan sonra Gamze bağırmaya başladılar. Meğer acıdıkça kardeşimde hakanın yarrağını ısırıyormuş. Artık göt deliği gevşemiş ve kafası içine girmişti. Gamze zevk almaya başladığını götünü bir o tarafa bir bu tarafa atarak belli ediyordu. Artık tamamını köklemiştim. Gamze Hakanın sikini bırakıp hakana “Haydi sikicim sende amcığımdan geçir” dedi. Hakan yavaşça bulunduğu yerden aşağıda doğru uzanarak bacaklarınız Gamzenin Bacaklarının arasından Salı verdi. Artık yerini almıştı. Gamze götünü aşağıya indirerek Hakanın sikiyle buluştu. Mecburen bende aşağıya inmeliydim. Gamze Hakanın amının derinliklerine aldığında artık bende yerleştirebilirdim. Kafasını soktuğumda biraz önceki dedlik değil sanki küçücük bir kızın götünü siker gibi oldum. Hakanın yarrağı amını doldurunca göt deliğide etkilendi. Gamze ortamızda hareket etmeden duruyor ben ve hakan bir tempoyla birimiz amından diğerimiz götünden sikiyorduk. Gamze zevkten ölecekti. “Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh erkek lerimmmmmmmmmmmm sikin beniiiiiiiiiiiiii geçirin amıma götümeeeeeeeeeee.. Ihhhhhhhh Ohhhhhhhhhh Sokunnnnnnnn. Sikinnnnnnnnn sikicilerim benimmmmmmm.. Hakn artık açılmıştı “Al kaltak al sana yarrak.. Bunu sen istedin beni azdırdın..Al sana al al” “Oruspu kardeşim benim” dedim bende “Kocana verecek hiç bir özelin kalmadı.. Al bakalım götünü siktiğim senii” Gamze “Sikkkkkk benim canım abimmmmmm hep sen sik beniiiii evlendikten sonrada sakın beni bırakmayın.Bu yarrakları hep istiyorum.” Diyordu. Öyle azmıştımki adeta zarar görsün diye sikiyordum kardeşimi.. Çat çat çat vuruyordum. Ben her vuruşumda Gamze “Ahhhhh… Ohhhhhhhh… Sokunnnnn Banaaa.. Sikin beniiii diyordu. Bu arada Hakanın hızlandığını gördüm sakın içine boşalıpta kardeşimi hamile bırakma” dedim Gamze “evettt ağzıma boşalın lütfen ikinizide ağzıma istiyorum hemen şimdi..” dedi. İkimizde çıkarıp ayağa kalktık siklerimizi okşarken gamze geldi ve önce ben sonra Hakan bütün tohumlarımızı Gamzenin ağzına boşalttık. Gamze adeta meyve suyu içer gibi zevk alıyordu. Sonra evlendikten sonra görüşmek üzere randevulaşarak ayrıldık. [email protected] Lütfen erkekler beni eklemesinler.. Lütfennnnnnn sikerim.. Pardon silerim..
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

her gun sikilmek istiyorum

Slm genler ismim nurten 22yasindayim koyde oturuyorum kocamla evlendikten sonra beni doyurmaz oldu cunku ben hergun sikilmek istiyordum kocama dedimki sen beni doyuramiyorsun dedim oda seni erkek arkadaslarima siktireyim dedi bende olur ama parayla degil dedim erkek arkadasini eve getirdi ve beni 3 defa sikti ben kocama beni baskasina siktirdin beni orusbu ettin dedim oda sen istetin dedi bir hafta sonra beni erkeklere satmaya basladi istemiyordum ama yarak gorunce sikilmek istiyordum gunduzleri baska erkekler sikiyor. geceleride kocam sikiyordu beni orusbu olmustum ama her gun 10. erkek tarafindan 3 er defa sikiliyordum daha sonra kocam beni koyden kacirdi seni baskasi degil sadece ben sikmek istiyorum dedi bende orusbulu biraktim simdi artik sadece kocam beni sikiyor bir hafta sonra hamile kaldim cocugum olacak kocama soyledim kocam sevincine duramadi beni yataga yatirip yaragini amima soktu ve beni sikmeye basladi kocam calismiyor yorulmasindiye calistirmiyorum ve beni her gece sikmesini istiyorum amim artik onun

komsumun karisini her gun sikiyorum

herkese merhaba.ilk once hikaye yaznlar lutfen gercek olmiyan hikayeleri yazmayin.ben osman 178 boyunda 76 kilo bugday tenli cevreme gore yakisikli biriyim fransada yasiyorum bekarim insaat sirketim varneyse hikayeme geciyim.biromdan 200metre uzaklikta bir turk komsum var bundan bir ay once biroma geldi issiz oldugunu soyledi usta oldugunu soyledi benimde isime yariyordu ise aldim arada 15 gun gecti beni evine davet eti yemege gitim cok harika yemekler hazirlamislardi yemek cay derken cocuklarinin olup olmadigini sordum cocuklari yokmus ama karisi 170 boylarinda guzelmi guzel karsimda oturmus cok seksi giyinmisti kocasiyla konusurken altan hep ona bakiyordum gece gec saate ordan evime geldim ama sabaha kadar uyuyamadim hep onu hayal etim tam hayalimdeki kadindi.kocasina daha cok is verdim kadinin ismi elif diyelim bu arada elif hanim biromun onunden her gun geciyor her gun degisik giyiniyordu bundan 10 gun once disardaydim elif hanim geldi selamlastik biroya cagirdim once yok falan dedi goren olur falan yok dedim tanidik yok buralarda bironun kapisini kitledim kapali levhayi astim icerde ne icecegini sordum soguk bir seyler istedi sabah saat 10 siralarindaydi yanina oturdum cok guzel ve cok tatlisinbiraz naz yapti ama kari benden daha cok istiyormus utaniyormus soylemeye biraz oksadim kocami ara dedi nerdedir saat kacta gelir kocasini aradim isteydi ve kocasindan rica etim diger santiyelere ugramasini soyledim aksam saat 6 kadar ancak gelirdi.ve opusmeye basladik hem opuyorum bir taraftanda her yerini oksiyorum bir ara elimi amina goturdum su gibi olmustu soyunmaya basladik harika bir vucudu vardi erkegi cildirtan bir vucut birodaki koltuga yatirdim basladim opmeye dudaklarindan goguslerinden bacaklarindan kilotunu cikartim tartemiz ami karsimdaydi sanki hic sikilmemis gibiydi aminin etrafini optum amini actim yavas yavas yalamaya basladim ahhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhh inliyordu amina dilimi soktum oda eliyle kafama basiyordu yala diye bagiriyordu agzima iki kez bosaldi sira bana gelmisti kilodumu cikardim ovunmek gigi olmasin benimki bayaga buyuk tam 20 santim ve ona gore kalin sikimi gorunce bu da ne bu kadar buyuk sikdemi olur eline aldi oksamaya basladi kafasini agzina aldi yalamaya basladi 3 yildir evli oldugu nu soyledi kocasiyla buyle bir seks yapmadigini soyledi birodaki masanin ostune aldim bacaklarini actim sikimi amin dudaklarina sordum gotune sordum tekrar amini yaladim 10 dk kadar amindan zevk sulari akiyordu amina dayatim bir iki git gelden sonra amina kokledim yuksek sesle bagirdi cok gecmeden ikimizde ayni anda bosaldik temizlendik yine biseyler ictik 3 yil evliliginde boyle tatmin olmadigini boyle bir seks yapmadigini soyledi o gun saat 3 kadar seks yaptik ikimizde bitmistik diyer gunlerde kocasi ise gitimi beni evine aliyor aksama kadar sikiyorum bende kocasini uzak islere gunderiyorum her gun sikiyorum ama cok harika balik etli goten hic yememisti dun yine evine gitim iki posta yaptiktan sonra yemek yedik yemekten sonra dusa girdik dusta ellerile onu yikadim ve yalamaya basladim once amina sonra domaltim gotune soktum ama cok bagirdi gotune zor girdim gotunde bosaldim cok aciyor ve bir taraftanda zevk veriyor dedi pazar gunleri hic gecmiyor kocasi evde firsat buldukca beni ariyor onu cok seviyorum bir gun sikismesek duramiyoruz bundan sonraki sikislermizi sizinle paylasmaya devam ederim iyi sikisler.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

yağmurlu bir gün

Üstümde mini kolej eteği,ayağımda beyaz spor ayakkabılar, üstümde sıkı pembe bir kazakla kolejli bir kıza benzemeye çalışan bir ibneydim.Beden salonunda camdan dışarıdaki yağmuru izlerken, beden hocasının kafası arkamda eteğimin içinde, elleri kalçalarımı iki yana ayırmış göt deliğimi yalıyordu hemde nerdeyse nefes almadan. göt deliğimi yalatmak hoşuma gidiyordu saatlerce yalatabilirdim ama yalaması onu azdırıyordu.Ayağa kalktı, indirdi eşofmanını ve diz çöküp onun kalın uzun aletini emmeye başlamıştım, oral sekstende çok zevk alıyordum. Emziği ile mutlu olan bir bebek gibiydim. Tamam dedi.Tamamın anlamı bu kadar sakso yeter domal, arkadan giriceğim demek, her erkeğin zevk aldığı bölümdür bu bölüm çünkü o arkamda gidip geliyordu ve yarı acıdan yarı zevkten inliyordum. götüm artık onun kalın uzun sikine alışmıştı. ne zaman hocayı dışarıda görsem götüm hareketleniyordu resmen…o kadar güzel hoca veya kız varken beni seçti ve beni sikiyordu. evde geçen gün baktığımda kalçalarım yemekten herhalde    aşağı sarkmıştı onun için dar kilot giyiyordum.Beden hocası beni sikerken .    en çok sevdiğim şey cama bakıp nasıl sikildiğimi izlemek benim    hoşuma gidiyordu. domuz eskiden içime boşalırdı şimdi üstüme boşalıyor, temizlenmemi izlemesi ona zevk veriyormuş.Gönderen: lucifero_e

ogüzel gün

Selam ben pasif ve gizli bir gay ım olay şöyle oldu bir gün arkadaşımla gezerken ona dedimki hadi bizim eve gidelim dedim sonar sordu:sizinevde kimse yokmu diye bende yok dedim ve tatmin olmuştu sonra geldik porno koyup izledik sonrada bu benim sikime elini attı.ve benim malafat iyice zevke geldi zaten pornoda izliyoduksonra da ben iyice soyundum oda soyundu sonra    birden hamle ile benim sikime yapıştı ben napıyon dedim.ama çok güzel yalıyodu bişey demedim.sonra senmisin isteyen sonra buna ağzında 45 dakka gitgel yaptım.sonra ben tabi çok azdım.hemen bunun götüne öyle dil atıyodumki çokcuk zevkten 8 köşe oldu sonra tabi ben den hemen aktı.hemen ağzına verdim.sonraevdeki sıvı sabunu iyice götüne ve yarrağıma sürdüm vede yavaş yavaş kafasını deydirdim.ve bu delirdi hadi hadi demeye başladıo an da ben bir kökledim çocuk zevk gelirken birden ağlamaya başladı ama bende deliğini büyüttüm.sonra içine bir boşaldım sonra da banyoya gittik temizlenmek için orada yıkanırken ağzına malafatı bir verdim çocuk boğuluyodu.temizlenik öyle seviştikki.hiç unutmam 16 ve daha düşük yaşta sikiş yapmak isteyen mail atsınGönderen: robincet

Acıbadem escort
Adalar escort
Bostancı escort