sabırsız sevişmeler

Uzun bir aradan sonra şehir dışında olan erkek arkadaşım yanıma gelmişti. Uzun zamandır hasrettik birbirimize. Ama ev arkadaşımına annesi bizdeydi ve o geceye kadar beklemek zorundaydık. Biz de günü pikniğe giderek geçirmeyi planladık. Göl kenarına oldukça kalabalık bir piknik alanına geldik ama ikimizin de gözü piknik falan görmüyordu. Ben onun semsert ve kalın sikini amımda hayal ediyordum ve sabırsızlanıyordum ama sessiz kalıp akşamı beklemeye mecburdum. Sonra erkek arkadaşım arabayla şöyle bi gezelim diyerek yukarı taraflara ormanlık alanlara çıktı arabayı kenara    çekti ve beni özlediğini söyleyerek öpmeye başladı. Ben de bi yandan onun dudaklarını yalayıp, öperken bi yandan da elimle sikini    kavramış okşuyordum. Siki kazık gibi olmuştu. Nefes nefeseydik ama çok tedirgindim çünkü yanımızdan arabalar geçiyordu ve görebilirlerdi bizi ama onun gözü birşey görmüyor gibiydi. Beni deli gibi istediğini yoksa sikinin patlayacağını söyleyerek elini pantolonumdan içeriye soktu ve zaten sırılsıklam olmuş    amımı okşamaya parmağını içime sokmaya, klitorisimi titreterek beni inletmeye başladı. `aaaah ahhh mmmmm çok güzel, harika` diye inlerken artık arabalar    ve insanlar umrumda değildi. Biran önce beni sikmesini istiyordum. Pantolonumu indirip ıslak amımı yalamaya başladı,dilini amıma sokup sokup çıkarttıkça çılgına    dönüyordum. Elleriyle de gögüslerimi okşuyordu,dayanamadım ben de onun sikini ağzıma aldım, öyle kalın ve sertti ki boğazıma kadar dayamıştım ama    yarısını alamamıştım bile. Daşakları dopdoluydu,patlayacak gibi.Onları yaladıkça deliriyor sabırsızlanıyordu. Iyice kızışmıştık, koltuğu yatırdı ve üzerime abandı,zevkten kazık gibi olmuş sikini    dayadı amıma,çılgına dönmüştük,içimde gidip geldikçe sikinin başını hissediyordum, pompaladıkça amımı zevk suları fışkırıyo bir yandan da onları eliyle silip hem    kendi yalıyo hem de bana yalatıyordu. Ikimizde zevkten öyle inliyorduk ki. Amım yanıp sönen ateş böceği gibi zevkten zonkluyordu. Saatlerce sikilmek istedim ama vaktimiz yoktu ve dayanacak halimi kalmamıştı. Boşalmıştım. Ve o anı ona güzelleştirmek geldi içimden korunmamış olmamıza rağmen    içime boşalmasına izin verdim,taşanları da elimle alıp zevk içinde yalayıp yuttum,harika dakikalardı. Akşama daha çıldırtıcı sex rüyalaları için planlamalar yaparak .    sabırsızlıkla akşamı beklemeye başladık. Gönderen: arzu
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66