afet baldız

baldızım cok guzel ve seksı bır kızdı,evlendıkten sonra baldızla samımıyetı artırdık,mukemmel bır ıkılı olduk,evlenelı 2 yıl olmustu,yaz ayıyıdı,ben ankarada okurken benı amca kızları fena carpmıstı,o gelecektı tlf gelmıstı,kaynanayı arayıp kaynana gıle gıttık esımı uzaklastırmam gerekıyordu,kaynanayı ıkna edıp esımle marasa gıtmesıne ıkna ettım,,her sey yolundaydı,bunları gonderecektım kaynana baldızını da gotur amcasının kızıyla bıraz sızde kalırlar bız donerken buraya gelırler dedı,baldızına para verdım ona gıyecek alın dedıbız baldızla adanaya geldık baldız yolda enıste bu kız nerden cıktı uzun zamandır bas basa kalmak ıstıyordum amca kızı 1 yıllık evlıydı dedım benım onla bılıyon bır alacak hesabım var sen yardım et hesabı kapatım dedım guldu olmaz ben onun geldıgıne gonlum yok sen ne dıyon dedı baldız 21 yasındaydı amca kızı 20 bak ben bunun altında kalmam baldız dedım yok ama dusunum dedı buna carsıdan hem elbıse hem ıc camasırı aldık ıc camasırını senın zevkıne guvenıyom deyıp beraber sectık cok seksıydı ıcım gıdıklandı tas gıbı kızdı ama baldızdı,yemegı yedık eve gelırken enıste bana ırmızı alkollu votka al senlebır kafaları cekıp efkar dagıtak o zaman ben de bıra ıceyım deyıp aldım, aksam basladık ıcmeye baldız la muhabbet ıyı gıdıyordu aramızda her turlu sohbet vardı baldız bırını bulamadın dedım kaynanan bekar arkadaslarınla tanıstır dedı ya ama anneme dedıgım gıbı senın gıbı bırı olmalı yoksa olmaz dedı bende ne var baldız dedım sıradan brıyım sen oyle de dedı,enıste ama bır sey dıyım cok zevklısın ne oldu dedım alınanları ben secmıstım gıymeden duramayacam dedı gıydı tek tek sov yaptı hakıkatten superdı gozumu alamıyordum ah baldız dedım oyle deyınce ya dıgerlerı ya sımdı ıcınden bu baldız olmasaydı dedın dımı dıyordu bosver baldız ne farkeder ama guzel bır ıcım su gıbısın dedım,enıste capkınlıga devammı dedı ablandan guzel bırı olursa neden olmasın dedım sır tutardı,ıcmeye devam edıyorduk bır sure sessız durduk 4 bıraları ıcıyorduk enıste amca kızı kucuk mınyon tıplı cıtı pıtı bırı ne yapacan guzel degılkı ben ya eskı hesabı kapatacam o kadar gerısı bos dedım ahım var dedım,bır defalık goz yumarım o kadar dedı ok dedım,bu hızla ıcmeye basladı 5 bırayı bıtırdı enıste ben sana gore guzel mıyım dedı sen harıka bır kıssın tam bır afetsın baldız dedım erkeklerın gozu kor demek kı deyınce cok kor var gormeyen dedı ıckıye dayanıklı cıktı ben ustume rahat bırseyler gıyıp gelım sen de degıs dedı ben ava sıcak tı zaten sort fanıla gıydım o da aynı gıymıs geldı ıcımı gıcıkladı kalktı tekrar ıc camasırın ustugunu gıymıs kırmızı harıkaydı nasıl edı super dedım benımkı kalktı ılk defa onu bu kadar cok ıstıyordum samımıyet bozulur dıye caresızdım sasırdım onu bır dans muzugunde dansa kaldıracaktım ,kafalar ıyı olmus sohbet edıyorduk dans muzugu cıktı kaldırdım heyecanlı ve korkuyordum ama benıkı dımdık ayaktaydı dans edıyorduk o cok rahattı enıste sıkma kendını rahat ol deyınce ben de ne olursa olacak ben ıstıyom o da hareketlerı ıstıyordu bunu yavas yavas sarmaya basladım ufaktan elımle sırtını oksamaya basladım o ıyıce yaslandı muzık ne olusa olsun bız devam edıyorduk o da yavastan goguslerı surtuyordu kalcalarına dogru oksamaya basladım bır muddet sonra kafayı kaldırıp gozlerıme bakıyordu ben hemen dudaklara yumuldum o da karsılık verıyordu delı gıbı opusuyorduk bunun soyarken dur yatak odasına gec ben gelıyom dedı bırı gorebılır burda ,yatak odasına bır gırdı aldıgımız ıc camasırları gıymıs superdı buna bır yumuldun delı gıbı opusuyorduk bunu yavastan soymaya basladım enıste su sortu cıkar sunu bır yakından gorup oksayım kız sen nerde gordun dedım nısanlıydınız bu sır sen bızde dusa gırdın ben annemle ablama ısım var deyıp cıkıp gerı geldım somyanın altına gıdım sen cıkıp geldın senın yarragı orda gordum zor durdum o gundur ıstıyorum bu kol gıbı yarragı dedı hem de korkunc bır sekılde sevısıyorduk ıkımızde delırmıstık kızım sen kızsın dedım senın karın olacam dedı sonra pısman olma boyle buyuk yarragı ben nerde bulacam ablammı yesın ben de ıstıyorum amından sular akıyordu bunu sırt ustu yarıdım bıraz goguslerı gogusler ufak ve tas gıbıydı ben ılk bu kadar kucuk sert gogus goruyordum benı delı edıyordu bunun bacakları omzuma alıp yavastan benım yaklasık 24 cm yarragın ucunu tas gıbı amın ıcıne yavastan gırmeye basladım baldıza bır kokledım feryadı fıkanı bastı ve kendınden gectıbunu ayıktırdım aldızın kızlıgını bozmustum her taraf kan ıcındeydı cok agrıyor dıyordu canım cok yaktın dıyordu amca kızı sıkecektın baldızı sıktık sonra ara verıp baldızı oyle bır sıktımkı ınlıyor ofluyor ama zevk verıyordu bu dayanamadı bagırarak bosaldı sonra ben de bosaldım,baldızım muzeyyen artık karım olmustu aynana vefat edınce bızde kalıyordu yılarca kımseye caktırmadan sıktım ıkıcı karımdı o da bana kocacıgım dıyordu 2005 te yakalandık bırı gormus esıme demıs bunu hızla esım evlendırdı bız ınkar ettık amca kızını da gelınce sıktım ,muzeyyenın kocası zaten bıraz aptal hala sıkıyorum cok defa evlerınde sıkıyorum daga guvenlı kocası aptal dedım ya bana bacanak dıyecekken cogunlukla enıste der baldıza bak ısı bılıyor enısteyım normalde dıyorum

afet gibi kadındı aklımı başımdan aldı

Mrb Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Karşı komşumuz F.T 39 yaşında olmasına rağmen tam bir afet ve bizim yaşımızdakilere taş çıkartacak güzellikte bir kadın. Neyse ben lafı daha fazla gevelemeden konuya giriyim.Bi gün filiz teyze bize geldi ve kocasının iş için antalyaya gideceğini söyledi ve beni 2 gece onlarda kalabilirmiyim diye sormaya gelmiş.ben de hemen tamam .dedim ve o gün hazırlandım,giyindim ve onlara gittim.o gün evde temizlik yapıyordu ben de televizyon izliodum. Tam o anda yerleri temizlemeye başladı bende onun götünü izlemeye başladım.Sonra dayanamayıp odasına gittimve külotlarını koklamaya falan başladım ve dayanamayıp odaya koştum,direk üzerine atlayıp elbisesini yırttım bana ne yaptığını zannediosun sen dedi ben .de onu sikmek istediğimi ve yatmayı istediğimi söyledim.bana öyle bağırdı ki ben de ona dayanamayıp vurdum. Naaptıımı bilmiyordum ve direkkülotunu çıkardım.zaman kaybetmeden yarraımı onun o güzel ve kıllı amına soktum.ve direk boşaldım.ve ona artık karşı koymasının anlamsız olduğunu söyledim.oda zaten daha karşı koymadı bende bir güzel karıyı siktim.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

otobusteki sarisin afet

Otobüsteki sarışın afet merhaba arkadaşlar ben kendi halinde yaşayan bir gencim.yaşım 23.özel bir şirkette çalışıyorum.bir sabah yine işe giderken otobüse bindim.otobüs çok kalabalık olduğundan millet göt göte gidiyordu.benimde önüme sarışın bir afet geçti. önceleri aklımdan kötü bişey geçmedi ama benim küçük oğlan rahat durmadı ve kazık gibi oluverdi.önümde sarışın afetin göt deliğine doğru uzamanya başladı.ellerimde bu arada boş durmuyordu tabiki.bir elimle götünü mıncıklıyor sikimlede götüne sürttürüyordum.kadın bir ara farkeder gibi oldu ama ses çıkartmadı. sonra döndü ve gülümsedi birde öpücük attı.bende gülümsedim.kadın zaten mini etek giydiğinden etegini yukarıya doğru kaldırp benim yarrağı götüne sokuvermezmi.bnede sesimi hiç çıkarmadan böyle devam ettim yola.1 iki dakka içinde kadının götüne boşalıverdim. müthiş bir duyguydu arkadaşlar.daha sonra kadın durakta indi ve kayboldu.keşke takip etseydim diye şimdi dizlerimi dövüyorum… herkeze sexdolu günler diliyorum

minubusteki afet

Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç aklımda yok minübüse bindim biran evvel eve gelip yapmayı planllıyorum kafamda. Derken hiç kalabalık olmayan minübüs aksine o akşam tıka basa doldu bende ayaktayım hay allah dedim şansa bak falan derken minübüs hareket etti. Yanımda bir kız var çok tatlı bir kız dar bir kot giymiş üstünede mavi bir badi göğüsleride zaten o biçim bende iri göğüs gördümmü hayatta dayanamam hemen dikerim çadırı. Neyse o kız yanımda önümde de bir kız var ama onun suratını göremiyorum fakat götü süper yani sabaha kadar 5 postası var o derece yani. Şimdi yorgunum halimyok ama biri yanımda biri önümde dayanamadım hemen harekete geçtim. önce yanımdakine sokuldum araba firen yapınca elimi bacaklarına falan deydiriyorum işte biraz üstüne yükleniyorum derken baktım bana iyice yanaştı kız birazda çaprazlamasına durunca tamam dedim kekliğin biri kapana düştü. Hemen elimi bacaklarına attım çekmedim ama busefer hafifçe suratına baktım gülümser gibi bir ifadesi vardı ve göz işaretiyle tamam dedi hemen elimi götüne doğru ilerlettim. Çok yumaşak bir götü vardı yuğurdum götünü elledim okşadım. Elimi aşağı doğru indirdim ama yetişmiyo elim oda biraz yaklaştı bana elimi amına doğru bir kaydırdım ince olan kotundan sıcaklığı acuklarımdaydı kotun üzerinden doğru parmaklamaya başladım. kızın suratına bir baktım gözlerini falan kapatmış çığlık atıcak kız boşaldım boşalıcak vaziyete gelmiş baktım elini benim mala attı benimde üzerimde eşofman vardı ince olduğuiçin çok rahat hissedebiliyordum. Öyle bir okşuyorki sanki 10senedir yarrak yememiş gibi avuçluyo resmen baktım kız toparlanmaya başladı ineceğini anladım hemen bende toparlandım. Tam inerken kızın eline kartımı sıkıştırdım kartı aldı ve gülümsedi bu tamamdır dedim hemen öbürüne yazılmam lazım yoksa heran inabilir.hemen önümdekine sokuldum hafifçe sürttüm baktım bi tepki yok. birdaha dayandım baktım yine ses yok. Dedim tama buda kapana geldi buna bir kökledim ama varya süperbit götvar hatunda ba bak boşal yani zaten öbürü okşadı yarım kaldı bitirmem lazım. Bu arada benim ineceğim yeri çoktan geçtik neyse karıya bir abandım karı şöylebir irkildi korktum heralde cazlıycak sandım sesyok bi daha abandım busefer kendini geriye doğru bir attı ki benimki nerdeyse pantolonuı delim içine giricek o derece bende kökledim buna gitgel yapıyorum resmen. Bir yandan dayanmışım diğer yandan da elimi götünde gezdiriyorum tam boşalıcam böyle zevke gelmişim artık dünya sikimde değil bu beni itti ve kulağıma geç kaldın dedi tüh dedim kaçırdık. Tam inerken takip etbeni dedi allah dedim hemen arkasından indim takip ettim evine götürdü beni. Dulmuş yanlız yaşıyormuş söypet muhabbet derken bir yumuldk birbirimize öpüşüyoruz ben boynunu emmeye başladım oda elini sikime attı okşuyordu ben zaten boşalmak üzereydim hemen ağzına verdim iki gitgelden sonra patladım suratına. Bukadarmıydı dedi bende minübüste arkanda birini becerdim yarım kalmıştı dedim oda şimdi hepsini benle bitir dedi. ben o koca göğüslerini emiyordum uçları misket gibiolmuştu biryandan emiyor hemde ısırıyordum çok zevkalıyorudu. Amıa bir indim sular sellergibi olmuş sırılsıklam yalamaya başladım saçlarımdan iyice bastırıyordu beni 69 pozisyonuna geçtik çok mütiş birzevkti derken ağzıma bir posta boşaldı dilimde boşaltmıştım onu bir o muhteşem götüne bir amına sokuyordum dilimi amının dudaklarını emmeye başladım. Derken bu hadi atık dayanamıyorum dedi ve bir hamlede ters dönerek üstüne oturdu zıplamaya başladı çığlıklar atıyordu ikimizde çok zevkalıyorduk. Sonra yatırdım bunu sırt üstü yatağa bacak omza yapıp bir soktum hepsini birden hiçdurmadan hızlıbirşekilde yavaş diyordu amatakan kim makina gibi girçık yapıyordum nasıl çığlıklar atıyor inanılmaz. O çığlık attıkça ben daha çok hızlanıyordum sonunda beni itti üzerinden ve yavaş ol parçaladın dedi bende kesss konuşma domal dedim kölemsin benim dedim önümde bir domaldı o götü görünce zaten direk kendi kendine boşaldım ben. Oda hadi soksana diyodu bende o götü görence duramadım boşaldım dedim döndü hemen ağzına aldı vakumlayarak emmeye başladı. Ve kaldırdı benimkini hadi efendim şimdi sok dedi önümde bir domaldı ben kendimden geçtim o götü görence biraz tükürükledim sikimi sonra göt deliğine yavaşça bir soktum apatman inledi resmen çığlık çığlığa hadi hadii parçala beni diyordu sike sike bayıltıcaktım hatunu azkala sonra birden ben götüne bir boşaldım ohhhhh dedi ikimizde yatağa uzandık sigara içtik sohpet falan. Sabaha kadar sigara molası haricinde mola vermeden sikiştik ve artık haftada ikikez sikişiyoruz o kartımı verdiğimlede sikiştik ama oda başka bir maceraya.Benim aletin tatını merak edenler mail atabilir bayanlar evli,bekar,dul,şişman,zayıf fark etmez maillerinizi bekliyorum bayanlar hadii.

Komşumun afet karısı banu

Ben Ümit. Evliyim ve uzun yıllardan beri aynı apartmanda oturuyorum. Bundan 3 sene önce evsahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Aksaray’a gelmişlerdi. Bizim binada evsahibinin yukardaki boş dairesine taşındılar. Onlarla tanıştıktan Rus porno izle  sonra, gelinle karım iyi arkadaş oldular, devamlı birbirimize gidip gelmeler başladı. Gelinin ismi Banu idi. Banu gayet samimi bir kadındı, 2 çocukları vardı, ama çok seksi biriydi. Birgün yine onlara oturmaya gittik. Banunun oğlu çok şimarık bir çocuktu, sürekli annesini bezdirirdi. Bir baktım annesinin götüne vuruyor, annesinin götünü çimdikliyor, eteğini falan aşağı çekiyordu. Bu dalaşma sırasında Banunun beli açılmış ve giydiği tangasına kadar görmüştüm. (O sırada babası bilgisayarda birşeylerle uğraşıyordu). Banu benim gördüğümün farkına vardı ve yüzü kızararak bana baktı. Ben birşey olmamış gibi davranıyordum. Neyse, biz biraz daha oturup, karımla kalktık evimize gittik. Ama ben iyice azmıştım, Banunun bıldır bıldır götü ve giymiş olduğu seksi tangası aklımdan çıkmıyordu. O gece yatağa girince, Banuyu siktiğimi hayal ederek karımı 2 posta, deli gibi siktim! Ertesi gün işten biraz erken gelmiştim. Karım evde yoktu. Kesin yukarı çıkmıştır diye düşünerek Banuya telefon açtım, “Karım sizde mi?” diye sordum. “Yok Ümit abi, istersen gel, çocuklar yemek yiyor, sen de ye!” dedi. Ben de, “Tamam!” dedim ve yukarı çıktım. Yemek yedikten sonra Banu, “Çay içelim!”amcık resimleri dedi. “Olur!” dedim. Çay içiyorduk. Oğluyla kızı, “Anne biz parkta oynamaya gidiyoruz!” dediler çıktılar. Banu ile havadan sudan konuşuyorduk. Banu, “Ümit abi, akşam olanlardan dolayı özür dilerim, oğlum biraz saftır, ne yaptığını bilmez!” dedi. Ben biraz aptala yattım, “Anlamadım?” dedim. “Oğlum akşam popoma vuruyordu ya han hayvanlı pornno i, sen gördün! Umarım ayıplamazsın?” dedi. “Haa, o mesele mi? Yok canım ne ayıplayacağım, çocuk daha!” dedim. O da, “Evet, çocuk işte!” dedi. “Ama şu da var ki…” dedim (cümleyi bilerek yarım bıraktım). Banu cümlenin sonunu beklerken, “Neyse boşver, ben artık gideyim!” dedim ve kalktım evime indim. Eve inince hemen tuvalete girip, Banuyu düşünerek 1 posta 31 çektim. Bu arada karım geldi, pazara gitmiş. “Ne zaman geldin?” dedi. “Şimdi geldim.” dedim. Akşam oldu Banu balkondan karıma seslendi, “Abla gel oturalım!” dedi. Karım da, “Tamam geliyorum!” dedi. Banunun kocası olmadığından ben gitmedim. Banu karıma anlatmış, Ümit abiyle beraber yemek yedik diye (ama diğer konuştuğumuz, oğlunun poposuna vurma meselesini anlatmamış). 3 gün sonra, ben işten dönerken, Banu da markete gidiyormuş, apartmanın girişinde karşılaştık. Bana, “Ümit abi, kocam çalışıyor, akşam beni köye annemlere götürürmüsün?” dedi. “Tamam, götüreyim!” dedim. Eve girince karıma söyledim, “Sen de gel, birlikte gider geliriz.” dedim. Karım, “Ben gitmem, köyleri çok uzak, sen götür!” dedi. Köyleri 45-50 km falanmış. Akşam Banu çocuklarla geldi çaldı kapıyı, karımla vedalaşıp indik aşağı, bindik arabama ve yola çıktık. Yol boyunca hep havadan sudan konuştuk. Farkettim ki, çocuklar var diye Banu konuştuklarına dikkat ediyor, bazı konulara özellikle girmiyordu. Neyse, vardık annesine. Ben orda kalacaklar diye tahmin ediyordum ki, Banu kalmayacaklarını söyleyip, beni de içeri davet etti. 2 saat oturduk. Geri dönecektik. Çocuklar, “Biz burda kalmak istiyoruz!” dediler. Banunun annesi de, “Nasılsa okul yok, haftasonu kalsınlar!” deyinceErotik filmler , çocuklar orda kaldı, biz geri dönmek üzere yola çıktık. Köyden uzaklaşır uzaklaşmaz Banu hemen sordu, “Ümit abi, ogün birşey diyecektin demedin, ne söyleyecektin?” dedi. Ben de yine, “Boşver, söylemeyim!” diyerek Banuyu iyice meraklandırıyordum. Koluma yapışıp, “Ne olur söyle hadi, merak ediyorum!” diye ısrar edince, “Söylerim ama kızmak yok!” dedim. “Söz kızmayacağım, söyle!” dedi. Halen kolumu bırakmamıştı. “Biliyormusun Banu, Tanga külot sana çok yakışıyor, seni olduğundan daha seksi gösteriyor. Hatta…” dedim, (yine cümleyi tamamlamadım). Banu kolumu öyle sıkı tutuyordu ki, “Evet, Hatta? Devam et!” dedi. “Hatta okadar tahrik oldum ki, eve varınca seni düşünerek karımı 2 posta becerdim! Valla kocan çok şanslı bir erkek!” dedim. Bunları konuşurken benim yarak çadırı kurmuştu çoktan… Banu bana kızacak diye beklerken, Banu derin bir nefes aldı. Sordum, “Ne oldu? Çok mu kızdın?” dedim. “Yok kızmadım Ümit abi, ama yarama tuz bastın!” dedi, kocasının ilgisizliğinden bahsetti. Meğersem Banu kocasından çok dertliymiş, konuştukça konuştu. “Kocam annesinin babasının sözünden çıkmıyor, keşke gelmeseydik Aksaray’a! Bana karşı bütün ilgisini kaybetti!” diye anlatmaya devam etti. Ben de yangına körükle gidip, “Yani seks hayatınızı da mı etkiledi?” dedim. “Ümit abi, zaten çoktan beri seks hayatımız falan yok!” dedi. Bana cesaret gelmişti, bir sigara yaktım ve Banuya uzattım, “Al bir sigara iç, efkarın dağılsın!” dedim. Sigarayı verirken elini tuttum, tepki vermedi. Bundan cesaretlendim ve elimi bacaklarına attım. Yine tepki vermeyince, (içimden bu iş tamam, o da istiyor dedim) bacağını okşamaya başladım. Çok geçmeden Banu da elini yarağıma atınca, ben anayoldan ormana giren ilk yola saptım, 200 metre falan gittim ve arabayı sota bir yere durdurdum… Hemen Banunun dudağına yapıştım. O da dünden razıymış zaten, başladık öpüşmeye. Ellerim de boş durmuyordu, bir elimi tişörtünün altına sokup göğüslerini, diğer elimi de eteğinin altına sokup, külodunun üstünden amını okşuyordum. O da benim yarrağımı pontolonun üstünden okşamaya devam ediyordu. Ben, “Arka koltuğa geçelim!” dedim. Geçtik, ben bunu öpmeye okşamaya devam ettim. “Ümit abi, biraz acele edelim, şimdi annemler vardınız mı diye ararlar!” dedi. “Tamam!” dedim, önce hemen kendi pantolonumu ve donumu çıkardım, sonra da Banunun külodunu çektim çıkardım bacaklarından. Banu bacaklarını ayırıp, sikimiamına sokmamı beklerken, ben yumuldum amına ve amını yalamaya başladım. Banu oldukça şaşırmıştı, “Ümit abi, ne yapıyorsun?” dedi. “Amını yalıyorum! Kocan hiç yalamadı mı?” dedim. “Yoooo!” dedi. “Ben yalamadan sikmem!” dedim ve tekrar yumuldum. Dilimi amına sokunca, önce irkildi, sonra zevkten inlemeye başladı… Ben yaladıkça uçuyordu. Amından şarıl şarıl sular gelmeye ve boşalmaya başlamıştı. “Hadi sik artık, geç kaldık!” diye saçlarımı asılıyordu. “Tamam aşkım, sikeceğim, sakin ol!” dedim, doğrulup, Banunun o güzelamına yarrağımı sürtmeye başladım. Banu daha da kudurmuştu, “Ümit abi sok artık, dayanamıyorum, gir içime!” diyordu. Ben de yarağımı amına olanca hızımla soktum. Önce, “Ohhhhh!” diye bir çığlık attı, ardından da çıldırmış gibi inlemeye başladı. Birkaç kez sokup çektikten sonra Banu yeniden boşaldı ve “Ümit abi, mahvettin bitirdin beni! Hadi sen de boşal da, gidelim, geç kaldık!” dedi. “Daha dur bakalım, nereye gidiyoruz? Senin o hasta olduğum götünü de sikmeden şurdan şuraya gitmiyoruz!” dedim. Banunun saf saf yüzüme bakışından anladım ki, Banu götünü hiç siktirmemiş. Telaşlandı, “Nasıl olacak kiordan?” dedi. “Sen o işi bana bırak, hadi arabadan inelim!” dedim. İndik arabadan, Banunun ellerini arabanın kaportasına dayadım, belinden bastırıp götünü arkaya çıkardım ve arkasına geçip eteğini beline topladım. Önce güzelce bir götünü yaladım, sonra da yarrağımı götüne dayadım. Bastırdım. Başı girince, “Ümit abi çok ağrıyor, ne olursun çıkar!” dedi. Kim dinler? “Şşşşşt, sessiz ol aşkım, az kaldı, sık dişini biraz, bitti!” deyip birdaha yüklendim. Yarısını sokmuştum götüne. Birkaç kez sokup çektikten sonra götü alıştı, artık dibine kadar köklüyordum… Banunun hiç sikilmemiş daracık götünü sikmek okadar zevkliydi ki, saatlerce sikebilirdim. Ama daha 10 dakika sikmeden, “Ümit abi ne olursun boşal artık, her yerim uyuştu, dizlerim tutmuyor!” diye yalvarınca, hızlandım ve götüne boşaldım. Yarağımı götünden çekince, Banunun götünden osurukla birlikte döllerim dışarı püskürdü. Hemen kağıt mendille temizlendik ve toparlanıp yola devam ettik.

Anadolu yakası escort
Ataşehir escort
Kadıköy escort

afet teyze

Ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim. Annem kardeşlerinin en büyüğüdür ve en küçük kardeşi de 29 yaşında olan teyzemdir. Teyzem iri ve dik göğüslü dolgun kalçalı hafif balık etli kahve gözlü dalgalı saçlı yani alımlı bir kadın. Teyzem aslında İstanbulda oturmakla beraber o dönem ankaradaki bir iş görüşmesi için ankara`ya gelmiş ve bizde kalıyordu. Bizde kaldığı dönem içinde sürekli onu gözlüyor onun rahat hareketleriyle tahrik oluyor ve onu düşünürek 31 çekiyordum. Bir gece annemle babamın sevişmeseslerine uyandığımda evde tıkırtılarda duydum. Kalkıp ne oluyor diye baktım. Teyzem domalmış vaziyetle yatak odasının kapı deliğnden içeriyi röntgenliyordu ve bir elide bacak arasındaydı. Önce bende onu seyretmeyi düşündüm ama sonra yanına gidip elimi kalçalarına koyup okşamaya başladım. Hemen doğrulup bana doğru döndü ve hiç bir şey konuşmadan ikimizde odalarımıza gidip yattık. Sabah uyandığımda annemler çoktan işe gitmiş teyzem kahvaltı masasında oturmuş çay içiyordu. Üzerinde hala geceliği vardı. Bende masay oturdum ve biraz geçtikten sonra teyzeme akşam için ne düşünüyorsun dedim. Güldü ve gayet normal onlar karı-koca dedi. Bende onu sormadığımı ona dokunmam hakkındaki görüşünü sorduğumu söyleyince yiğeni tarafından taciz edilen ilk teyze olmadığını söylemesi beni cesaretlendirdi ve elimi bacaklarının üzerine koyup okşamaya başladım. Hiç tepki vermiyordu. Kadınlığının kokusu…Zaten kısa olan geceliğini iyiceyukarı doğru toplayıp bacağını öpüp yalamaya başladım. Iyice bacak arasına yaklaştığımda kadınlığının kokusu burnuma geliyordu artık. aletim taş gibi olmuştu. Bir yanad yalamaya ve öpmeye devam ederken bir yanadan da kilodunu üzerinden kadınlığı ile oynama başaldım. Bir müddet sonra doğruldum ve geceliğini iyice yukarı sıyırıp kafasından çıkardım, içinde sütyen yoktu ve dimdik göğüsleriyle karşımdaydı. Bende hemen eşofmanımın üzerini çıkartıp altıyla beraber bir hamlede kilodumuda indirdim. aletim tamamen kalkmış vaziyetteydi. Teyzem masadan reçel kasesini alıp göğüslerine döktü ve bende hepsini yaladım. Sonrada ben alıp aletime döktüm ve o yaladı ve bende bu arada ilk kez boşaldım ağzına. Menilerin bir kısmını yuttu birr kısmınıda tükürdü. Alev alev yanan…Koltuğa oturttum, kilodunu çıkarttım, bacaklarını ayırdım ve bacaklarının arasına diz çöküp o alev alev yanan ve ıslanmış kadınlığını yaladım. Bu arada teyzen zevke gelmeye başlamıştı bunu iniltisinden anlıyorum. aletimde kazık gibi olmuştu yeniden ve artık zamanı geldi diyerek aletimi kadınlığını üzerine yerleştirdim ve ani bir hareketle içine girdim. Hayalini kurarak 31 çektiğim teyzemin içindendeydim bu bile boşalmama yeterdi aslında. Gidip geldikçe teyzem daha çok inliyordu. Bir müddet sonra ben yine boşaldım ama içine değil. Tam boşalacakken dışarı çıkardım ve göbeğine boşaldım. Ama agın teyzem doymamıştı hala. Bu defa ben oturdum koltuğa ve o aletimin üzerine oturdu. O oturup kalktıkça göğüsleri sallanıyordu bende onalrı ağzımla yakalayıp dişliyordum. Bu şekilde de beraber boşaldık. Ama sevişmemiz böylece bitmedi. Devamını başka zaman anlatırım… Gönderen: Sun Shine
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Anadolu yakası escort
Ataşehir escort
Kadıköy escort