aldatan kadınların sex hikayeleri

samurasy writes “slm offbe uyelerı başkasını bımem ama  benım başımdan gecen olay harbı gercektır   ben ışım geregı  bufe ışı yapıyorum  bır tane bayıldıgım…

Posted On

Escort Bayanların Vajinal Kaşınma Sorunu

Vajinalkaşıntı için alınabilecek önlemler Kadınlardasık görülen rahatsızlıkların başında gelen vajinal kaşıntının menopoz, mantar,kimyasallar gibi birçok nedeni bulunmaktadır. Kaşıntınedenleri nelerdir: – Gebelik, diyabet,cinsel ilişki,…

Posted On

halamı siktim ve sikiyorum

Ben 19 yaşındayım bu olayda 17 yaşımdaydım.halam iste 30 yaşındaydı şimdi 32 yaşında. adım enes. hatice adında bir halam götü çok süper dolgun…

Posted On

dert ortağım yengem :)

Merhaba değerli Mobil Porno Hikayeleri  okurları,yazılan hikayelerden dolayı yazanlara teşekkür ederim gerçekten çok güzel hikayeler var ve okurken sanki bende o anları yaşıyor…

Posted On

molada

Molada Ben 22 yasinda universite ogrencisiyim.ailem baska bir sehirde oldugu icin somestirlarda onlarin yanina giderim.zaten olayda bu gunlerin birinde basim geldi.otobus biletimi aldiktan…

Posted On

koca götlü çingenem benimmm

ÖNCELIKLE BÖLE KANLA ACTIKLARI İÇİ KANAL SAHIPLERIN TSK HEMEN KONUMA GIRMEK ISTIYORUM …BEN CICEK ALMAK ICIN BIZM KADIKOY BILIRSINIZ ORDAKI ÇİNGENEDEN ALDIMM 28…

Posted On

yap yapma yap

berhaba 18 yasındauzunboylu.yakısıklı genç delikanlıyım… günlerden salı günüydü.kız arkadasımı ewime davet ettim sadece oturuyoduk daha hiç öpüsmemiştik,,. ,kız arkadasımın birz yanına yaklastım öpüşmeye…

Posted On

balık etli yengem

|merhaba ben ıstanbuldan kadir 27 yaşında tekstille ugrasan bı gencım,buradakı hıkayeler gerçekten ınsanın aklını basından alıyor ınsanı delirtiyor,hikayemın bas kahramanı balık etli yengem…

Posted On

metrobüste ellediler

Merhaba arkadaşlar ben banu. Beşiktaş’ta lisede okumaktayım. Sizlere geçen gün başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Genellikle bu tarz olaylar daha önce yaşamıştım ama…

Posted On

yasadigimiz en güzel sex`ti

Yasadigimiz en güzel Sex`tiMerhabalar ben efe beni taniyanlar icin biz hala sevgilimizle mutlu bir sekilde yasamimizi ilerletiyoruz.Sizlere bugün gecen hafta basimizdan gecen bir…

Posted On